Thursday, September 3, 2009

Posing bulan puasa

Wajah-wajah kesayangan hamba dibulan yang mulia ni...jazzzzzzzzz




Ubat rindu

Emmm... takde ape yang menarik sangat... saje jer nak upload gambo2 anak-anakku yang happy dan enjoy selalu...bukan ape,,,, aku suka sangat tengok fiqa yang noty sangat dah tu... dah tak boleh dilarang-larang dah...tapi bila dia ikut opah dia balik kg sunyi betul umah ni... ni yang layan gambo2 dia nie... nak ubat kerinduan


huhuhu... iklan gigi plak...mentang2 gigi dah penuh yer

rambutnyer mana plak ni...

adik afiq pun nak pakai cermin mata ni



video


nari, nari....abaikan suara yang sumbang tu yer


ni...smua mainan paling murah aku baru beli... tesco jual sepeket dalamnyer ada 4 dengan harge 20 sen jer... nak habiskan stok kot,,,, item tuk party (cermin mata tanpa cermin, huhuhu.... calckey clack, serunai dan ape ntah lagi satu barang tu...hehehe...tangkap muat jer)