Saturday, August 15, 2009

Aksi anak-anakku

Seronok rase hati bila tengok akak fiqa dan adik afiq bersama-sama..
Pelbagai aksi dan gelagat yang menghiburkan dan kekadang agak huru hara dibuatnya..
Akak fiqa plak dah mula sayang pada adik afiq, tapi kekadang cemburu dia pun ade gak kat adik afiq... yang tak boleh tahan.. bila adik dia dah tenang tido akak fiqa akan mula menjerit, kalau pelan takpe ..ni ha yaaa ampun, tak pasal-pasal adik Afiq jaga..
Tengok tu...
Walaupun usia akak fiqa baru setahun 9 bulan, dia dah mula sayang bangat kat Adik Afiq

Adik dah pandai

posing

bermain

Ish, akak buli adik

Haaa.. adik plak buli akak

Dah cam boy plak ni...

Fiqa malu-malu kucing dengan rambut terikat cenonet tu..
Baju-baju akak fiqa banyak yang dah tak muat dah.. emmm bila lah nak g shopping beli yang baru ekk