Friday, March 27, 2009

Merz Kompresser Sport

Poyolah plak...tengah-tengah sarat ni...
ari ni abg sam datang (hehehe, sbenarnye dah buleh panggil atok)
abg sam dtg bawa keta merz ....wow smua org terpegun tapi tak heran sbelum dia brenti keja kat sini lagi dia dah slalu bawa keta hebat2 ni...mana dapat keta tu, sumbernye : hasil kejayaan seorang anak dia...
ape lagi...mengular jap kuar opis melaram keta dia....
megah jap org pandang tapi sedar tu bukan aku punye...
heheheh...saje sesuka..bukan senang orang nak bagi lepaskan keta diorg kat org lain kan...